Arama
 

Mağazadan Teslim Alacağım

Mağaza Adresi:

City Gross Merkez Mağaza Macun Mah.,204 Cad. No:18 Yenimahalle/Ankara

Adresime Gelsin






Tüm Türkiye


İle Teslimat yapılmaktadır.


Siparişini nereye Gönderelim?






KATEGORİLER
    Menü Kapat

    Sıkça Sorulan Sorular

    İnternet sitesi ve Mağaza Fiyatları aynı mı?

    Evet, mağazalarımız ile internet sitemizdeki ürün fiyatları aynıdır.

    Teslimat Bölgeleriniz nereler?

    “Adrese Teslim” siparişler için şu an için Ankara, Yenimahalle ilçesine bağlı Batıkent Bölgesine kapıya teslimat hizmeti verilmektedir. Yakın zamanda tüm Ankara’ya teslimat yapılacaktır.

    “Mağaza ’dan teslim alacağım” siparişleri için adres sınırlandırması olmayıp sipariş verebilirsiniz, Merkez mağazamızdan belirlemiş olduğunuz saat aralığında teslim alabilirsiniz.

    "Kargo ile Tüm Türkiye" tüm Türkiye'den sipariş oluşturabilirsiniz. 

    Türkiye dışına gönderim yapılmamaktadır.

    Sipariş alt limit tutarı var mıdır?

    Sipariş alt limit tutarları aşağıdaki gibidir;

    “Adrese Teslim” siparişler için alt limit tutarı 250 TL ‘dir.

    “Mağaza ’dan teslim alacağım” siparişleri için alt limit tutarı 0 TL’dir.

    "Kargo ile Tüm Türkiye" siparişleri için alt limit tutarı 150 TL 'dir.

    Siparişimin teslimatı için teslimat/nakliye ücreti alıyor musunuz?

    Siparişleriniz için alınacak hizmet bedeli aşağıdaki gibidir;

    “Adresime Gelsin” siparişlerinde Hizmet Bedeli alınmamaktadır.

    “Mağaza ’dan teslim alacağım” siparişlerinde Hizmet Bedeli alınmamaktadır.

    "Kargo ile Tüm Türkiye" siparişleri için sipariş tutarının %5 i sipariş aşamasında Kargo bedeli olarak alınmaktadır.

    Kargo ile yapılan Sanal Market gönderilerinde hangi ürünleri sipariş verebilirim? 

    Kargo ile gönderilecek siparişlerinizde, sadece kargo ile sevk edilmesi uygun olan ürünlerin siparişlerini verebilirsiniz. Su, et, meyve, sebze ve soğuk zincirle sevk edilmesi uygun olan diğer taze ürün grupları ne yazık ki kargo ile teslim edilememektedir.

    Provizyon/otorizasyon işlemi nedir?

    Sipariş ödemeleri Kredi Kartı ile yapılabilmektedir. Stokta olmayan ürünlerin sipariş listenizden çıkartılabilmesi için, Manav, Et, Kuruyemiş gibi gramaj farklılığı olan ürünlerin miktarları doğru işlem görebilmesi için Banka provizyon sistemi kullanılmaktadır. Alışveriş tutarının %15’i oranında + tutar kredi kartınız hesabınızda bloke edilmektedir. Faturanız oluştuğunda bu işlemlerin sonucuna göre provizyonunuz otomatik olarak Banka tarafından kapatılmaktadır.

    Kapıda ödeme yapabilir miyim?

    Ödemeler sadece sipariş aşamasında, site üzerinden Kredi Kartı ile yapılmaktadır.

    Taksit yapıyor musunuz?

    Tahsilatlar tek çekim alınmaktadır. Taksit yapılmamaktadır.

    Banka Kartı& Sanal Kart ile online ödeme yapabilir miyim?

    Banka kartlarında ve Sanal Kredi Kartlarında provizyon/otorizasyon işlemi yapılamadığından dolayı, sitemiz üzerinden sadece Kredi Kartı ile ödeme yapabilirsiniz. Bunun nedeni gramajlı ürünlerden dolayı oluşan fiyat farkıdır.

    Yemek Kartları ile online sipariş verebilir miyim?

    Online ödemelerde yemek kartı kullanılamamaktadır.

    Tamamladığım siparişime ürün ekleyebilir miyim?

    Henüz hazırlanmamış siparişinize provizyonunuzun müsaade ettiği limitlerde ürün eklemesi yapılabilmektedir. 0530 442 2489 nolu hat üzerinden çağrı merkezimiz ile iletişime geçerek istemiş olduğunuz ürünlerin eklenmesini sağlayabilirsiniz. Ya da siparişinizi verdikten sonra ürününüz dağıtıma çıkmadan önce vereceğiniz ek siparişler aynı dağıtım aracı ile adresinize teslim edilmektedir.

    İstediğim ürün stoklarda yoksa ne yapmalıyım?

    Müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz. Stoklarımızda bulunmayan ürünler için müşteri hizmetlerimizden alternatif ürün önerisi için yardım alabilirsiniz.

    Teslim edilen siparişimde eksik ürün/ürünler olduğunda ne yapmam gerekiyor?

    05304422489 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımız ile irtibata geçerek siparişinizdeki eksik ürün bilgisini paylaşmanız durumunda, eksik ürününüz en kısa sure içinde adresinize teslim edilmektedir.

    Dondurulmuş ürünlerin teslimatını nasıl yapıyorsunuz?

    Siparişinizin hazırlandığı mağaza içerisinde toplanan Soğuk Zincir Ürünleri, teslimat araçlarına yüklenene kadar -18 derecedeki dondurucu dolaplarda muhafaza edilmektedir. Et ve et ürünleri, süt ve süt ürünleri ile ve benzeri ürünler sevkiyat öncesi +4 dolabında muhafaza edilmektedir. Teslimatı özel soğutuculu araçlarımız ile gerçekleştirilmektedir.

    Teslimatlar nasıl yapılmaktadır?

    - Teslimatlar, firma araçlarımız ile yapılmaktadır.
    - 12 Mart itibari ile Koronavirüs (Covid-19) nedeniyle araçlarımız tamamı dezenfekte edilmekte olup, ürünleriniz personellerimiz tarafından eldivenlerle hazırlanmakta ve her sipariş sonrası eldivenler değiştirilmektedir.

    - Ürünler sizlere teslim edilirken de aynı şekilde hem sizlerin hemde çalışanlarımızın sağlığını korumak amacıyla temassız olarak, sosyal mesafeyi koruyarak, poşetler kapınıza bırakılmaktadır.

    Teslimat grup saat aralıkları nedir?

    CityGross Sanal Market Mağazadan teslim ve Adrese Teslim siparişlerinizde teslimat tarihi ve saatlerinizi Sepetim sayfasından tercih edebilirsiniz.

    Adrese teslim siparişlerin teslimat saatleri; 
    11:00 – 15:00
    15:00 – 17:00    teslimat saatleri bölgeye göre değişiklik gösterebilir.

    Mağazadan teslimat saatleri; 
    11:00 - 13:00
    13:00 - 15:00
    15:00 - 17:00
    17:00 - 20:00

    Sitenizde yer alan mahalleler dışında sipariş verebilir miyim?

    Şu an için sadece sitemizde yer alan mahallelere teslimat yapabilmekteyiz.
    Bu konu üzerinde çalışmalarımız devam etmektedir. Kısa süre içerisinde Ankara ‘nın birçok noktada teslimatımız başlayacaktır.

    Dilerseniz Gel-Al olarak sipariş verebilirsiniz, ürünleriniz sizin için hazırlanır ve mağazamızdan teslim alabilirsiniz.

    Siparişim evimin kapısına kadar teslim oluyor mu?

    Evet, CityGross Sanal Market siparişleriniz, belirttiğiniz teslimat adresine dağıtım araçlarıyla, Sanal market görevlilerimiz tarafından teslim edilmektedir.

    Siparişimde stokta olmayan ürünler varsa ücret iadesi nasıl yapılacak?

    Siparişinizi oluşturduğunuz anda çekilen tutar bankanızda provizyonda/bekleyen işlemlerde görülecektir. Sipariş size ulaştığında bu tutar içerisinden sadece sizlere teslim edilen ürünlerin tutarı çekilecek ve aradaki fark kart bakiyenize geri yansıtılacaktır.

    Siparişimi tamamen iptal/iade edebilir miyim?

    Siparişiniz eğer henüz hazırlık aşamasında ise direk olarak iptal işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
    Hazırlanmış ve sizlere teslim edilmek üzere yola çıkan siparişleriniz için Hesabım / Siparişlerim alanından iade talebinde bulunmanız gerekmektedir.

    İptal / İade / Değişim süresi kaç gün?

    İade, değişim işlem süresi teslim tarihi itibari ile 14 gün 'dür. İade edilecek ürünün tekrardan satışa uygun olması gerekmektedir. Ürün değişim ve iadelerinde 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun''da belirtilen esaslar, müşteri memnuniyeti açısından alt sınır olarak kabul edilmektedir.
    İptal, eksik vb durumlarda işlem süresi teslim tarihi itibari ile 2 gün (48 saat)'dür.
    Taleplerinizi 05304422489 nolu numara üzerinden iletebilirsiniz. Ayrıca Hesabım - Siparişlerim alanından veya İletişim Formu üzerinden iletmeniz gerekmektedir.
    Bu süreyi aşan siparişler için maalesef işlem sağlanamayacaktır.

    Meyve / Sebze / Kuruyemiş ürünlerinin gramajları nasıl belirleniyor?

    Özellikle Pandemi dönemi ile beraber ürünlerimiz paketli olarak satılmaya başlanmıştır. Bu nedenden dolayı ürünler hazırlanırken sizlerin seçmiş olduğu gramaja en yakın ürünler seçilerek tarafınıza getirilmektedir.

    Meyve / Sebze ürünlerini beğenmezsek iade / değişim yapabilir miyiz?

    Tüm ürünlerimiz sizler için özenle seçilmektedir. Beğenmemeniz durumunda iade veya değişim talebinde bulunabilirsiniz.
    İade ve değişim taleplerinizde ürünler tarafımızdan adresinizden alınmaktadır.

    Poşetlerden ücret alınıyor mu?

    Evet alınıyor. 1 Ocak 2019 tarihi itibariyle Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın mevzuatı gereği plastik poşetler ücretli olacaktır ve poşetlerin asgari 25 Krş. ücret karşılığı verilmesi zorunlu hale gelmiştir.

    Tütün ürünleri ve alkollü içecekleri neden sipariş veremiyorum?

    T.C. Tütün ve Alkol Düzenleme Kurumu’nun internet üzerinden tütün mamülü satışına ilişkin düzenlemesi gereği tütün mamülleri satışına son verilmiştir. T.C. Tütün Ve Alkol Piyasası Denetleme Kurumu’nun internet üzerinden tütün mamülü satışına ilişkin duyurusu aşağıdaki gibidir: 

    "T.C. Tütün Ve Alkol Piyasasi Denetleme Kurumu’nun Internet Üzerinden Tütün Mamulü Satışına İlişkin Duyurusu:

    Bilindiği üzere 5727 sayılı Kanun ile değiştirilen 4207 sayılı Kanunun 3’üncü maddesinin “Tütün ürünleri; yetkili satıcı olan yerlerin dışında otomatik makinelerle, telefon, televizyon ve internet gibi elektronik ortamlarla satılamaz ve satış amacıyla kargo yoluyla taşınamaz." şeklinde düzenlenmiş bulunan onbirinci fıkrasında yer alan “yetkili olan yerlerin dışında" ibaresi 5917 sayılı Kanunun 47’nci maddesinin 11’inci fıkrası ile madde metninden çıkarılmış ve metin “Tütün ürünleri; otomatik makinelerle, telefon, televizyon ve internet gibi elektronik ortamlarla satılamaz ve satış amacıyla kargo yoluyla taşınamaz." haline dönüşmüş bulunmaktadır."

    İlgili Kanun linkleri için tıklayınız.

    https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/01/20110107.htm

    Uyuşmazlık Halinde Yetkili Mahkeme

    CityGross Sanal Market Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin uygulanmasında, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’da belirlenen parasal sınırlar dâhilinde Tüketici Hakem Heyetleri veya SİPARİŞVEREN/ALICI'nın ikametgahı veya hizmeti satın aldığı yerdeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Taraflar arasında uyuşmazlık durumunda, öncelikle karşılıklı görüşme ve iyi niyet esastır. Eğer uyuşmazlık bu çerçevede çözümlenemez ise Ankara Mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.

    Müşteri Hizmetlerinize nasıl ulaşabilirim, çalışma saatleri nedir?

    Müşteri Hizmetlerimize haftanın her günü 09:00- 20:00 saatleri arasında 0530 442 2489 aracılığıyla ulaşabilirsiniz.

    ETBİS Nedir?

    Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi (ETBİS), başlıca e-ticaret aktörlerinin kayıt altına alınması ve e-ticaret verilerinin merkezi bir yerde toplanıp işlenerek istatistiksel bilgilere dönüştürülmesi amacıyla Ticaret Bakanlığı tarafından oluşturulmuş bir bilgi sistemidir.

    ETBİS’in başlıca amacı internetten alışveriş yapan tüketicileri korumak, e-ticaret firmalarının bilgilerini kayıt altına alarak internette kayıt dışılığın önüne geçmek ve daha güvenli bir alışveriş ortamı sağlamaktır.

    www.citygross.com.tr

    ETBİS kaydı linki;

    https://www.eticaret.gov.tr/siteprofil/2311154808752488/wwwcitygrosscomtr

    İlgili Kanun linkleri için tıklayınız;

    https://www.eticaret.gov.tr/mevzuat

    CityGross İletişim bilgileri;

    “CityGross” bir Gülmar Gıda San. Tic. Taah.Ltd.Şti. markasıdır.

    Merkez mağaza adresimiz;         
    Macun Mahallesi, 204 Cad. No:18 Yenimahalle – ANKARA (A City AVM arkası)

    Kep:       gulmargidasanayi@hs01.kep.tr

    Telefon:
    +903123975252

    WhatsApp:

    +905304422489

    E-mail:

    sanalmarket@citygross.com.tr

    Instagram;

    https://www.instagram.com/citygrosstoptanmarket/

    Facebook;

    https://www.facebook.com/citygrosstoptanmarket/

     Linkedin;

    https://www.pinterest.es/citygrosstoptan/